VÄXJÖ - RANIA

För någon vecka sedan åkte jag och Anna till Rania som har flyttat till Växjö! Vi spenderade en hel helg tillsammans med sittning på kåren, utgång, shopping och mys. Vi umgicks även med Maria och käkade tacos hemma hos henne i hennes lägenhet! Va så himla skoj att se allting och också gå ut på en annan kår än min egen!

Jag och Anna tog tåget till Rania då. Det roliga... eller det tråkiga kanske man ska säga, var när vi åkte hem. Precis när vi skulle gå av i Borås kunde vi inte få upp dörren till tåget.. och det började rulla mot Göteborg. Så vi kom aldrig av där vi skulle av! Det slutade med att vi åkte ända till Göteborg, fick ta bussen direkt tillbaka till Borås och sedan fick jag ta en annan buss till Ulricehamn. Så det ordnade ju sig men. Tågvärdinnan vi mötte va väldigt fräck och otrevlig, Fyyyyyy SJ!!!!!!!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0