PIZZA OCH BORÅS

Detta va rätt längesedan nu, kanske 1,5 vecka sen men jag känner att jag har inte så mycket tid till att skriva. Skriver på uppsatser dagarna i ett och är i skolan och det är så himla mycket nu men ja.. Jag och Rania har iallafall vart i Borås förra veckan för att köpa en ny dator till henne. Det gick bra bara att nu i efterhand verkar inte mellanslagstangenten funka på datorn så det blev krångel iallafall. Sedan var hon också hemma hos ig en dag och så gjorde vi hemmagjord pizza so ni ser på bilden! Mums mums!!

I Borås mötte vi även upp Anna och fikade lite tillsammans. Anna bor ju där nu för att hon går i Göteborg på högskolan, så himla roligt att alla börjar plugga igen som jag själv. 

 

Kommentarer
Postat av: Emelie Karlsson

Åh vad gott med pizza!

2016-09-19 @ 14:02:32
URL: http://fiktivaem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0