LÄKARBESÖK HELA DAGEN

Okej vad hände här? Jag fick åka med Axel till läkaren 2 dagar i rad för att först ha en undersökning och sedan röntga hans fot i och med att han hade skadat den på en fotbollsmatch. Dett resulterade i kryckor. Även jag fick en undersöknig av mina öron då de gör ont, har lock för dem och det tjuter i hela huvudet. Det visade sig då att jag hade en infektion som gör att locket inte försvinner och jag har svårt att höra vad folk säger och detta kan hålla i sig i 5-6 veckor.... Fick en läkartid senare samma dag och även hon sa det till mig att om det inte går över behöver jag komma in igen och få antibiotika. kul.

Samma dag precis efter Axels besök skulle jag även till tandläkaren för att kolla min visdomstand för den gjorde också ont. Det visade sig då att jag även hade infektion i tandköttet precis vid visdomstanden så jag fick åka och köpa någon gel på apoteket som skulle dra ner svullnaden... så japp det var 4 läkarbesök på 2 dagar för oss... eller för mig..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0