EKSJÖ & BRYGGAN

Förra fredagen var jag verkligen och flängde överallt. Åkte tidigt på morgonen till Eksjö för att intervjua en socialarbetare på ett HVB-hem med min kommungrupp. Sedan drog vi och käkade pizza och började arbeta på vår redovisning som vi nu ska ha imorgon. Men trubblet började sedan när vi skulle ta oss därifrån. Vi åkte i Viktorias bil till HUskvarna för hon skulle lämna saker där, springer till bussen som ska ta oss in till Jönköping. Den hann vi precis. Fast... den bussturen skulle tagit ca 20 min men tog istället 40 min.. så jag hade ca 30 sekunder på mig att springa från hållplatsen vi gick av på till resecentrum.. det hann jag inte såklart utan såg bussen backa ut från sin plats när jag hade långt kvar. Så jag verkligen KUTADE till nästa hållplats, högskolan. Så helt svettig och andfådd hann jag precis med bussen hem.. annars skulle jag blivit sittande där 2 timmar till. Skulle även träffa Anna och Frida på Bryggan och käka och ha det gott, tur som attan att jag kan springa när det gäller! (haha)
Iallafall kvällen var as mysig. Vi åt god mat och tog några drinkar. Vi var även med på en musikquiz som inte gick så bra men vi var glada ändå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0