BAL 2016

Denna dagen var sjuuukt varm! Kommer ihåg att jag gymmade på morgonen, duschade där och sedan glömde bh.. Jag hade med mig alla mina saker för jag skulle direkt efter och möta upp Anna, Annina och Frida för att fika på torgis! Såå där stod jag med vit tröja som ni ser utan bh.. men det fick väl gå. Vi fikade eller åt rättare sagt där en låååång stund iallafall från kanske 12-13 till balen började vid 17.30. Där gick Tania och Micke (va bara dem som jag kände) och va himla tjusiga! Ni ser ju på bilderna ja. 

Direkt efter balen gick jag ner till stora lekparken i stan och mötte upp Sara, Mattias, Noah, Edith, mormor, morfar och mamma. Vi satt där och picknikade lite med baugette och grejer. Lekte med Noah på lekparken en stund innan Jakob och Petter kom ner och grillade. Så väldigt mysig dag.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0