AMSTERDAM DEL 1 - I STAN

Hejsan och tjolahopp! Vi är tillbaka från Amsterdam och det har varit en sååå rolig resa! Kan ju börja med att berätta direkt att min mobil gick sönder mitt i resan så alla bilder från de första 3 dagarna är helt borta vilket är hur tråkigt som helst.. Tur att jag hade kameran med mig så jag kunde filma lite vad vi gjorde iallafall så det finns på film på youtube, puh!

Vi börjar lite smått med bilder vi tog för att liksom ta ikapp bildtagandet eftersom vi hade förlorat så många bilder från de 3 första dagarna. Så här kommer lite random bilder från stan. Vissa bilder kan ni se massor av cyklar! Det va hur skoj som helt eftersom alla cyklade verkligen åt alla håll, det fanns till och med särskilda röd och grönljus för när cyklarna fick köra och inte. Vi gick flera gånger fel och råkade stanna mitt i en cykelbana som vi trodde var en gångväg... hehe. Iallafall det var så sjukt många cyklar så vi tog kort där de flesta hade parkerat sina, kunde nog lätt vara mer än 10 000 st på samma ställe där. 

Det är också lite bilder med kanalerna och husen i bakgrunden. Kommer fler inlägg där jag berättar lite mer om vad vi gjorde de första dagarna också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0