EXAMEN & KONFIRMATION

Nusååå ska ni få se vad jag varit på, examen för Tania och konfirmation för Rami samtidigt och det va Syriansk stil! Rania bjöd in mig till detta och kvällen var verkligen helt sjuk. Aldrig varit på någonting liknande men det var hur kul som helst. Alla hade så himla fina kläder för och främst, liksom balklänningar, fina sminkningar och frisyrer. Man var tvungen att anstränga sig med smink och hela köret för att passa in. Sedan var det hur många som helst, vi var nog lätt över 100 pers, med mat så det överflödade. De hade nog shoppat mat för veckor framöver hahah (och sprit för den delen också). Sedan var det dans HELA KVÄLLEN, såååå jäkla roligt! Det var ju syriansk dans då som jag fick lära mig, dansade i led gjorde man med fötterna i en speciell takt. Alla tjoade och skrek till musiken, haha huuuur skoj som helst. Sedan för att inte tala om alla efterrätter klockan 1 på natten. Jag skulle ju jobba dagen efter men råkade stanna lite längre än jag egentligen skulle, sjukt värt. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0