BORÅS & BRYGGAN

I fredags åkte jag iväg till Borås med Linda först för att hon skulle göra sin spraytan på en skönhetssalong! Var coolt att se hur allting gick till då jag själv aldrig gjort det, men hade velat testa! Anna kom senare och vi satte oss och käkade på Tugg! Första gången jag åt där och det var hur gott som helst, helt klart att rekommendera! Va så gott så vi gick utan att dricka kaffe som ingick... vi glömde det helt enkelt, konstigt nog. Vi gick sedan vidare och kollade lite i butiker, kolla på Annas nya lägenhet (eller hennes mammas) som va riktigt fin och mitt i centrum. Frida kom också senare och samtidigt åkte Linda hem för hon mådde inte så bra...Vi satte oss iallafall på Viskan och käkade och gottade oss lite till innan vi drog en snabbis till Viva för att ta en drink innan bussen gick. Jag fortsatte faktiskt kvällen på bryggan precis när vi var framme med Simone och Petter som vart där sedan klockan 6. 
Vi hamnade sedan på någon efterfest hos Blomman och Olle vilket va sjukt kul!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0