AMSTERDAM DEL 6 - SHOPPING & FLYGPLATSEN

En dag tog vi bara helt och hållet åt shopping. Vi gick först till ett jättestort shoppingcentrum men det var inte alls vår stil där inne. Tänk er att allting kostade ca 1000 kr eller dyrare och kläderna var inte alls fina, inte skorna för den delen heller. Så vi mötte upp Oscar som tog oss till ett annat shoppingcentra som var mer i vår smak, här hittade vi det ena och det andra och kom ut med några shoppingpåsar var. köpte även likör och grejer att ta med mig hem. Var jättenöjd med alla kläder också. Köpte många byxdressar som jag vill använda, men vädret är ju som det är.....

Juste som ni ser på första bilden så hittade jag det jag letat efter länge, gräshoppor och andra insekter som snacks! Alltså??? COOLT. Jag som är allätare och kan äta i princip vad som helst var ju helt amazed. Tog kort på boxarna eftersom ni ser att det finns en hemsida på boxen där man antagligen kan beställa hem sådana. Hehehe kanske händer någon gång men köpte inte där på plats, Rania blev för äcklad av mig (hahaah!!). 
 
 

Kommentarer
Postat av: mammatillmirakel.blogg.se

Åker till Amsterdam nu på söndag! Har även smakat såna där insekter, smakade faktiskt inte alls äckligt. Bara lite torrt :p Ha det!

Svar: oj kanske skulle provat då :O
Amanda

2016-07-08 @ 00:39:31
URL: http://mammatillmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0