NYÅRSAFTON 2015

Denna nyår planerades och planerades hur länge som helst men egentligen kom vi aldrig fram till vad vi skulle göra förrän kanske bara en vecka eller mindre innan själva dagen. Iallafall hela "dagen" spenaderades nästan bara hemma och förberedde kvällen. Jag spaade lite hemma med ansiktsmask och dusch och liknande. Blev jättenöjd med mitt smink också för den delen, hade köpt en grönglittrig eyeliner som matchade klänningen! Woop.

Kvällen började iallafall hos Cassandra och Victor, hur bra som helst eftersom de bodde så himla nära. Där var vi och festade, hade det trevligt, drack och sköt raketer innan vi drog ner till torget för 12-slaget i vanlig ordning. Det är alltid där man träffar alla man känner vilken var situationen då också. Hade med mig massor av tomtebloss som vi tände och firade in det nya året tillsammans. Nyårskyssen får man ju inte glömma, den gör resten av året bra. 

Efterfesten var också hemma hos Cassandra och Victor, tror vi kom hem kanske halv 4 eller någonting efter det. Satt och tjötade lite med Anton fram till halv 5 då vi gick och lade oss... eller? tror jag sov ca 1 timme den natten, gissa varför...









 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0