PIERCING

Japp skulle ju visa min lilla nykomling. Vart så nöjd över den och snabbt gick det också. Vi var i stan och gick in på jakobs vanliga tatueringsstudio för att kolla om de hade någon tid över för att ta detta då. Så han gjorde väl iordning sina grejer, jag satte mig ner och vips hade jag en stav i örat. Det gjorde ondare än jag trodde i och med att nålen var tvungen att gå genom brosk och sånt.. men ja snabbt gick det så det var väl ingen fara. Kan ju säga att vaxa benen gör mycket ondare. 

Det jobbiga nu är ju att så fort man snuddar lite vid den så gör det ont, det är ju känsligt de fördta veckorna. Har redan börjat blöda flera gånger och håret har trasslat in sig och hitan och ditan. Kan ju inte sova på den sidan nu, inte ha hörlurar på det örat på gymmet... för att inte tala om när jag ska duscha. Men det går ju säkert över efter någon vecka. Köpte ett speciellt spray man ska spraya på lite då och då. Måste röra staven upp och ner och vrida den ibland också för den inte ska fastna helt, vilket gör ont som sjutton. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0