LITE AV HELGEN

I slutet av denna veckan har jag verkligen hade full planering. I torsdags hade jag och Jakob bokat bio (deadpool) som ni förövrigt MÅSTE SE. Den va sjukt bra inte verkligen så hypad som den verkar. Tur att det kommer en tvåa, ja de droppade den bomben redan i slutet av filmen. 
Vi åt även på springrolls före för att mysa till det lite extra i vardagen you know. 

I fredags var jag uppe tidigt för att skriva klart min inlämning för kusen så det blev check på den. Sedan direkt ner till gymmet, gymma och duscha där innan jag mötte upp tjejerna för lunch på torgstallet. Där satt vi verkligen länge denna gången, fram till tjugo i 6 ungefär och vi kom dit vid 2. 

Redan på kvällen var det planerat att jag och jakob skulle va med simone och petter och hitta på någonting skoj så vi var hemma hos dem och spelade lite kort, körde drickaspel osv innan vi drog till bowlingen och spelade biljard! Aldrig hyrt biljardbord där innan men det var sjukt skoj. Tror jag spelade bland de första gångerna när jag var i Polen senast. Där träffade vi på ett par som var trevliga som följde med oss till format en sväng. Vi var nog inte där så länge men vi mötte upp simon också. Efterfesten var hos det paret vi mötte så halva natten spenderades hemma hos dem. Deras lägenhet var sjuuukt cool måste jag säga, okej inte min stil själv men riktigt ball ändå. Där bjöds det på irish coffee och vegansk middag klockan 4 på natten. (japp de var veganer båda 2). Nog om det, va en väldigt speciell kväll.

Dagen efter detta var det dags för volleybollmatch i bogesundhallen. Gick inte så bra men ändå skoj att spela lite! Mamma kom och hade med sig sushi till mig innan matchen så det gjorde väl det (hehe) Direkt efter detta sedan åkte vi iväg till rångedala till Johannas släktkalas, firade henne, åt god mat och tårta innan det vr mellomys i soffan. Men kvällen är inte slut än, vi åkte hem efter melodifestivalen och kom hem vid 10-10.30 sådär och alla mina kompisar var på hotellet. Så var drar man då? Ligger man kvar hemma medans alla andra har kul? Nej, klart jag drog ner också och hade en skitrolig kväll även fast jag var nykter. Körde på lite alkoholfritt vitt vin vilket var as gott. Kändes som alla man kände var på samma ställe. 

Om man fortsätter denna helg så har vi idag varit i isaberg och åkt snowboard hela dagen, så var uppe tidigt även efter utekvällen på hotellet men det kommer i ett annat inlägg! Blev väldigt mkt info här nu kände jag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0