FULL RULLE

Vilken händelserik dag jag hade härom dagen. Det började med att jag fick packa med mig hela mitt liv ungefär för jag skulle vara borta hela dagen. Åkte hemifrån vid 10 tiden för att gymma & duscha och allt sådant innan vi gick förbi torgstallet för att käka middag med tjejgänget! Blev en pulled pork burgare med parmesanchips! Och gissa vem vi satt jämte? Jo Helena Bergström! De håller ju på att spela in en film här i Ulricehamn med bland annat henne! As coolt faktiskt att ser fiken man brukar sitta på i en film hela plötsligt. 
Direkt därifrån sen åkte jag med bussen till Jönköping där Viktoria hämta upp mig och så drog vi direkt till Eksjö för att göra skolarbete. Kom väl hem ca 9-10 på kvällen där och vart borta sen 10 på morgonen. 12-timmars packning alltså... Bärde på 2 väskor hela dagen. 
I Eksjö intervjuade vi en organisation sol skulle haft möte (men det blev inställt) så en tjej därifrån träffade oss separat som tur var! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0