BOWLING/HONUNGSLATTE

Här kommer lite flera bilder från shoppingdagen. Vi fikade lite på ett cafe där jag passade på att ta den största saken jag hittade + kaka. Alltså vem vill inte göra det när man annars skulle betala över 100 spänn för det där i Sverige? Jaja gott var det iallafall. Latten var någon honung/pralin smak med mörk choklad som såg ut som ädelsten på och kakakn var någon nougat, vanilj gojs i med en knaprig grej runt. 

Såg mig om runtomkring och ett exempel kunde vara en våffla med glass och så, i Sverige kanske en sån kostar.. 40 kr eller nåt? När kostade den 8-9 kr. Helt sjukt. 

På kvällen mötte vi upp Jakobs 2 kusiner och bowlade, spelade biljard och massor av airhockey. Blev lite drinkar osv i samband med det också. De var jätte roliga! I början var det ju lite svajigt för jag kan ju som sagt inte polska men sen så kom vi igång med att prata engelska och det gick ju as bra! Jag lärde dem att säga ÅÄÖ och räkna till 10 och sånt på svenska, skitduktiga haha. Så kvällen slutade jättebra, alla hade skojigt!

Juste deras lägenhet ligger bara över gatan från en mataffär som har öppet tyå 24/7 så där kan man gå in och köpa alkohol eller vad man nu vill ha hela tiden. Grymt. 




Kommentarer
Postat av: Sarah

Kul o bowla :)

2016-02-14 @ 01:10:44
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0