ALLA HJÄRTANS DAG

Är jätteefter i min uppdatering här men läget har varit att jag vart sjuk förra veckan så allt jag gjorde var i princip att ligga i sängen och tycka synd om mig själv för jag hade så ont. Hur som haver är jag ganska frisk nu så kan börja berätta lite om mitt liv igen. På alla hjärtans dag hade älsklingen fixat alla hjärtans dag middag (3-rätters) som bestod av råraka med räkor, sallad och någon majonäs/tomat sås.. kommer inte ihåg men god sm sjutton var den iallafall! Det var förrätten. 
Varmrätten var pilgrimsmusslor med grönsakspasta och någon speciell sås till det också, fast vart nästan mätt efter förrätten för den var så stor men detta var väldigt gott det med. Efterrätten var en pannakotta med god sås och även en ben&jerry! 

Det var jättegott alltihopa + att jag fick en väldigt speciell ros också, aldrig sett en sådan innan.♥
Efter detta mys blev det film, vi kanske inte såg den mest ultimata alla hjärtans dags filmen men bra var den! Den hette The ridicoulus six, massor av kända skådespelare var med.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0