JULMARKNAD I TJOLÖHOLMS SLOTT

Egentligen var det så att vi skulle åka till Vapnö gård bortmot Halmstad för julmarknad detta året men det blev så lång resa tillslut och det var så halt på vägarna att vi beslöt oss för att åka hit istället! Det var ett väldigt vackert slott med marknad utanför och runt hela området. Väldigt fancy och stort om jag får säga dte själv. Själva tomten satt också i slottsingången och tog emot alla barn, öppna brasor fanns inne i slottet och massor av stora fik som serverade godsaker. Jag köpte på mig lite gottis (praliner och saffransmuffins) och lite annat jag smaskade i mig senare. Det är ju alltid lite dyrare, men lite godare. 

På kvällen var det även en fin eldshow för alla, sjukt coolt. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0