BÄSTA PRAKTIKANTEN

Okej detta är bara skojskojskoj! Vi på praktiken skojar jämt och ständigt med varandra och kör practical jokes hela tiden. Så sista dagen var jag kvar extra länge (så att ingen skulle märka såklart) och satte upp massa roliga skojsaker bland annat dessa 2 bilder ni ser nedan! Detta var på min ena handledares kontor, han fick nog sig ett gott skratt när han kom tillbaka där på måndagen!

Satte även upp lite bilder i min andra hanedares kontor samt på kylskåpet (haha!!)

Sista bilden var en present från mina hanedlare när jag slutade! Var så himla fint av dem, dessa koppar har jag tjatat om i flera veckor att jag ville köpa sen vi såg dem på second hand i Ulricehamn. Vi har nämligen samma servise hemma, bara tekoppar istället för kaffekoppar! De är även värda en hel del.... Men de hade redan köpt dessa till mig första gången vi såg dem, och sedan ljugit om att de inte gick att köpa i ca 4 veckor för att jag inte skulle få veta! haha nawi!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0