STRAND & POOLHÄNG

Vi hängde rätt mycket vid poolen på hotellet men man fick alltif passa sig för att ligga för nära barnpoolen för där hade barnen ingen hänsyn till de som solade. Fick vatten stänkt på mig ett flertal gånger när man minst anade det. Och det var så sjukt detta med solstolar och paxning..... man fick va uppe så sjukt tidigt för att paxa en bra stol annars var det kört och man fick ligga på gräset. Jag va uppe som tidigast typ 08.15 en gång och mer än hälften av alla stolar va redan paxade... helt sjukt vilket liv eller vilka morgonmänniskor det måste ha bott där. 

Stranden va dock så sjukt najs. Vi köpte alltid en parasoll så killarna kunde få lite skugga (+ väskorna såklart) och sedan låg vi där och solade och badade. Jag provade att snorkla någon gång men vattnet va ganska grumligt, eller iallafall så det va lite svårt att se. Man fick dyka ner ganska långt för att se klart om man säger så. Plockade iallafall med mig några snäckor hem från Bulgarien så jag har som resebevis på att jag vart där (hehe). Vi hade ju även med oss 2 stycken undervattenskameror, en som jag fick i julklapp av Jakob och en GoPro som Jakob fick i julklapp av hans föräldrar. Va sjukt kul att filma med dem och även ta kort såklart! Har redan lagt ut några stycken på facebook men ska göra ett inlägg om det också här. 

Strandard när vi låg på stranden var ju såklart drickan (vatten och alkohol i form av cider/öl) och snacks. Vi handlade rätt mycket chips och dip som vi smaskade i oss rätt snabbt där. Hade även med mig 3 påsar hem med våra favvisar så familjen fick smaka. En dag åt vi även på ett stånd brevid stranden, döner kebab blev det... tror det var den dock som fick mig att må illa efteråt...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0