HELA GRISAR

Vi var ju som sagt väldigt mycket ute och åt på restaurang och sånt och de hade ibland lite konstiga saker på menyn... eller inte på menyn utan ute bland borden. Dessa två hela grisar exempelvis, de stod personalen och skärde i undertiden vi åt. Mysigt osv. Just denna dagen mådde jag så himla illa så tog en pasta som jag knappt åt utav... vilket va lite tråkigt för den va verkligen god. Under hela kvällen där ahde jag sjukt ont i magen och det va inte alls skoj. Men jag höll ut och gick i stan iallafall, man får ju inte missa saker liksom. Restaurangen som vi åt på här då va väldigt fin annars, egenodlade växter och grönsaker fanns mitt bland borden där vilket gjorde det mysigt som sjutton. 

Sedan har vi lite bilder från när vi shoppade souvenirer i stan. 

De två sista bilderna visar först när städerskorna gjorde fina konstverk i våra sängar och vi som däckat i våra sängar....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0