FÖRSTA DAGEN

Äntligen börjar vi med reseinläggen från Bulgarien! De första dagarna när vi anlände till Golden Sands var vädret fakiskt inte så bra, det var mycket moln på himlen och så. Solen tittade dock fram lite då och då så vi kunde sola lite men man fick inte så mycket färg den första dagen. Det kanske i och för sig va bra så vi inte började med att bränna oss som vi gjorde i Grekland förra året. Dagarna var solning och kolla runt lite i stan som gällde. Maten på hotellet var dock inte så bra. Tänk mig, jag är inte kräsen alls och jag tyckte inte det var så jättegott. Frukosten bestod mest av ägg som inte smakade någonting, typ 7 sorters tjocka korvar (som jag inte gillar) + lite flötiga bacon och salladsbord som det inte heller fanns så mycket på. Det som gick att käka var de rostade mackorna och pannkakor, dock va pannkakskön så lång så man ville inte ens prova att ställa sig där..

Middagarna och kvällsmaten var lite bättre. Vissa rätter var inte alls goda medans vissa var goda, så det varierade. Vi åt dock ute rätt mycket pga maten och så, gjorde åt en hel del pengar på det (haha). Drinkarna i baren på all inclusive var inte heller så goda.... smakade jättemycket sprit bara kan man säga. Rummen var dock bra, vår utsikt var inte den bästa (ut äver parkeringen) dock så fick Simone och Petter bättre utsikt så det var där förfesterna utspelade sig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0