BULGARIENS GATULIV

Vi hittade på ganska många saker när vi var i Bulgarien. Vi tänkte åka ut på någon resa som hotellet eller Ving anordnade me det blev inte direkt av för det fanns inte så mycket att göra egentligen plus att vi fick matförgiftning eller va sjutton det var. Det var nog iallafall värst för mig som inte mådde bra eller kunde äta eller någonting de sista dagarna. Hade så sjukt ont i magen till och från och hade nog feber också för den delen för jag va sjukt jäkla varm men frös samtidigt. Så i slutet av resan var det inte alls kul, iallafall inte hur jag mådde. Mådde illa konstant och kunde inte äta någonting... så tvingade i mig det mesta. Men tillbaka det det roliga.. kommer göra såhär att jag skriver under vissa bilder vad vi höll på med så det inte blir så himla lång text här i början. SO HERE WE GO ---->

VI hittade en väldigt fin och gosig liten minigolfbana nere vid havet som vi provade på. Alltså banorna va inte de jämnaste eller välbyggda alls men skoj hade vi väl någon timme där. Det var mer i början av banorna som det såg fint ut (säkert för att locka folk) men ju längre in man kom så blev det lite sunkigare. Men vi körde väl på liksom. Vissa ställen var det jättefint med vattenfall och allting. Det kommer nog på någon bild nedan. 
Ute på stan någonstans och letar souvenirer  
Jo eftersom vi inte direkt älskade maten på hotellet så var vi rätt mycket ute och åt! VI hittade The black pearl med Jack Sparrow och va sååååååklart tvugna att gå in och äta där. Jag tog någonting som jag inte riktigt visste vad det var... va någon fisk som vi googlade på (ful som sjutton va den) men jag åt väl. Det var dock lite torrt eftersom jag fick fisken med pommes... och det va allt. Ingen sås eller någonting så det va sådär... iallafall för mig. Utsikten va iallafall sjukt fin och skeppet var ju wooow. Plus min största idol Jack sparrow stod utanför såååå
På minifolkbanan!
Här var bland det finaste som jag nämnade innan! Vattenfallet! Det var så sjukt skönt för man kunde svalka sig där också eftersom denna dagen var så sjuk varm. 
Okej detta var verkligen första gången för mig att prova fiskspa! Och det var Simones första gång också (tror jag). Men jag förväntade mig verkligen inte detta. Jag är inte såå kittlig på fötterna allmänt men detta var helt sjukt vad det kittlades. Innan vi ens började fick vi fötterna tvättade osv och tjejen som jobbade där sa att man verkligen inte fick sparka eller röra sig så att fiskarna inte skadas. Men guuud... herregud va svårt det var att sitta still när det kittlas så mycket. Man fick verkligen vänja sig (vi satt där 20-30min). I slutet var det mest bara skönt. Men fiskarna va så stora där vi var så vissa kunde ju verkligen nafsa sig fast så det gjorde ont och man kunde bara inte sitta still då så lite småsparkar fick dem allt... Fötterna va heeelt prickiga efteråt av alla fiskar som hade bitit hahaha. 
På väg ut och äta!
Inne på the black pearl.
Egobilder för vi tyckte vi va snygga och bruna. 
Här va fisken jag åt då. Tänk den lilla smöret jag fick där brevid... man skulle hälla det på fisken och mer sås fick man nog inte,,,
Utanför restaurangen när Petter skulle ta foton på OSS, men det blev bilder på honom istället
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0