SISTA PRAKTIKDAGEN, TJEJKVÄLL OCH KAKA

Hade några bilder kvar att visa för ganska längesedan. Detta var den sista dagen på min underbara praktikperiod. Jag tyckte verkligen mina kollegor förtjänade massor av god kaka så det stod jag och bakade innan sista dagen. Bakade i massor verkligen och det åts i massor också! De tyckte om den jättemycket och flera stycken tog ganska många bitar för de inte kunde få nog (haha). En frågade till och med efter receptet så fick skicka det till hennes mailadress sen. Det var alltså en kaka med rödavinbärsmaräng på! Supergod är den.

Det var den dagen det var ganska stressigt i och med att jag kom hem vid 16.15 ca, skulle baka massor av kaka och sedan vara på tjejkvällen på stan klockan 6. Så det va preciiiis att jag hann allting. Hann dock inte gymma den dagen då men.. 

Tjejkvällen var väldigt mysig också. Gick med Julia och Rania, vi fikade påtorgstallet och gick sedan runt och kikade i varje affär som fanns efter speciella erbjudanden. Så det var mysigt!

Mamma, mormor, jeanette, lovisa, johanna och chatarina gick tillsammans och de beställde sushi när vi kom hem så fick det lyx där på kvällen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0