PÅSK I SKOGSBO

Min påskafton var ganska speciell, vi har långt ute i skogen vid skogsbo där det var en brakfest men huuur månnga människor som helst. De enda jag kände där egentligen var Simone och Petter men hela kvällen var verklgen sjukt rolig! Det började med grill. De hade ställt upp typ 5 stycken grillar så alla vi grilla vad de hade med sig. Sedan bjöds det på potatisgratäng och sallad (tänk han som bjöd, vi va liksom 50-60 pers där). Det var även öppen free bar där man fick hämta vad man ville ha. De hade tydligen varit i Tyskland eller någonting för sprit hade de i mängder. Så vi åt och hade det as najs!

Sedan mina vänner fanns det en badtunna och bastu!! Klart man hade med sig bikini och allting så där satt vi i några timmar och pendlade mellan bastun och badtunnan där det fanns plats. Fanns ju omklädningsrum och allting så gick as bra. Sminket höll sig till och med! Sedan var det bara att duscha snabbt och fortsätta festa. Taxi hämtade sedan oss och tog oss till Ulricehamn där Simone och Petter hade glömt sina hemnycklar så vi 4 knökade in i Jakobs rum och sov där. Höll också på att missa taxin på väg hem... den fick vända på vägen och hämta upp mig hahaha. 

Dagen efter var det polsk påskfrukost som är tradition på schemat. Så då åt vi mat i princip hela dagen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0