MITT SLÄKTKALAS

Blev lite stress så vi fick ta mitt släktkalas samtidigt som alla vi skulle ut och fira mig i Borås men det gick bra. Fick träffa min lilla kusin för första gången (ååååh så söt hon var!! Namnet blir nog Edith också fick jag höra). Hon va så liten och ömtålig, gud alltså. Fick iallafall jättefina presenter från alla! 
Kan ju berätta att jag önskade mig en ansiktsskrubb.. japp Anders tog det till en ny nivå. Han hade slått in ett eget paket och var helt lyrisk på att jag skulle öppna det... japp en "ansiktsskrubb" sa han att det var. Men SVINTO tror jag inte passar som skrubb till mitt ansikte (hahahah!!!). 
Tårtan hade jag och mamma stått och slitit med dagen innan och den blev aaasgod! Hade önskat min en red velvet men så röd blev den faktiskt inte, alltså inuti. Men frostingen, alltså vet inte vart jag ska börja.. pappa stod och slevade upp resterna när vi bakade för den va så jäkla god alltså.

Farfar fyllde även år samtidigt (samma dag som kalaset) så vi sjöng födelsedagssång för honom med! Och mat, japp min favvis, Pulled pork a la torgstallet style. PS. Åt det i typ 5 dagar efteråt också för det var såååå goooott!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0