MIN 21-ÅRS FÖDELSEDAG

Min födelsedag började bra, blev mycket värre och slutade perfekt, bra beskrivning va?
Nä men klockan 6 på morgonen kom hela familjen och sjöng och så fick jag frukost (räkmackor) på sängen. Alla va så trötta för de har inte behövt gå upp såpass tidigt innan för att gratta mig men jag var tvungen att ta en tidigare buss pga ett möte vi skulle ha angående MFS studier. 

Så iallafall det var jättemysigt. Sedan... ja jag tappade väl tiden eller någonting för första gången på hela min högskoletid var jag supersen till bussen! Den skulle gå 06.50 och klockan 06.45 märkte jag hur mycket klockan var så det var I REN PANIK jag sprang ner för trappan och plockade mina grejer från kylen och pappa fick skjutsa mig i sista sekunden. Hann inte ens borsta håret som var uppsatt i en slarvig knut pga att jag höll på att sminka mig... åååh... tänk att åka så till skolan på sin födelsedag? Jaja det blev bättre sen för mötet gick bra, jag var på de föreläsningar som var den dagen och sedan åkte jag hem.

Någon timme senare kommer Jakobs mamma Monika och hans lillasyster Oliwia med världens finaste födelsedagstårta som suprise!! KOLLA BARA PÅ DEN! Helt fantastisk! Så jag, mamma och axel fika såklart emd dem ett tag. Fick även en fin parfym som luktade gott. Vi satt ute på altanen och solen sken, underbart.

Sedan hämtade Jakob upp mig i bilen för att åka till Borås. Där blev jag bjuden först på hasselnötslatte (med is) på Waynes coffee och sedan 3-rätters  på Efes Restaurang (turkiskt kök). DET VAR SÅÅÅÅ GOTTTTTT.Va så mätt så jag tryckte i mig det sista och kjolen jag hade på mig passade knappt längre kring magen...Tog baklava som efterrätt.. va sååå gott där måste jag säga! Ja ni kan ju se på bilderna. Sista bilden var på maten vi lagade dagen efter som jag fick bestämma. Då blev det fyllda paprikor och aubeginer!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0