MATFREAK

Idag var jag och hälda på på praktiken där jag praktiserade innan. Dels för att lämna böcker och papper men dels också för att jag saknar stället så himla mycket! Hade verkligen kunnat börja arbeta direkt och de frågade. De tyckte jag skulle komma tillbaka nästa vecka också och fira en kollegas födelsedag (haha!) Åååh varför har man inte praktik längre första perioden??

Jaja, när vi fikade så stod det en banankaka på bordet men tog aldrig av den för ingen annan tog. Sååå blev så himla sugen så, så fort jag kom hem bakade jag en! Utan ägg, för vi hade inga hemma. Blev en med kokos och linfrön i! Supergod! Den följer med till skolan imorgon, iallafall 2 bitar av den. Sedan fick jag något matfreaksdamp eller nåt för ville bara laga mer och mer. Så hittade ett gott recept på sötpotatis, fetaost osv på facebook och gjorde det också, till hela familjen! Så alla va glada när de kom hem! Supergott blev det med, fick en extra matlåda tills imorgon också.Sedan efter det gjorde jag chiapudding så jag och mamma kan käka det imorgon till frukost. Skulle även gjort egengjord jordsnörsmör men inte hunnit det än!

Hann till och med till Ica innan för att handla in allting som behövdes. Och nu sitter jag här och väntar på att Axel ska åka till träningen så jag kan skjutsa honom dit och sedan till gymmet!




Kommentarer
Postat av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

ser gott ut


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0