GÄLLSTADMILEN

Ja detta varju för någon vecka sedan nu men insåg att jag inte lagt upp bilder från den dagen än. Det va så sjukt kul iallafall, bara grejen med att gå upp tidgare än man brukar på en helg, vandra ut i skogen en mil samtidigt som man dricker ochkör roliga lekar på vägen. Vem kom ens på tanken? Och folk betalar 120 kr för detta varje år? ahhah egentlign är det sjukt att man gör det för att gå ut i skogen och dricka men. Vi kör på både gällstadsmilen, gränshögsmarschen och mösa iår tror jag om planerna går rätt!

Resultatet av alla tävlingar var ju ute på fb sen.. tror vi kom på plats 90 ca. Kom inte ihåg riktigt.

På kvällen tror man ju att man är hur trött som helst när man vart uppe så tidigt och druckit hela dagen OCH DET ÄR MAN OCKSÅ. Bara det att iår körde vi utgång efteråt på format och på bowlingen. Jag var HELT SLUT när vi kom hem där på natten, trodde inte jag ens skulle klara att gå med för höll på att somna i bilen på väg hem men de tvungade med mig så, haha det blev väl bra ändå


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0