DEN STORA UTGÅNGEN

Slet verkligen röven av mig under denna perioden för att fixa denna utgången till Jakobs födelsedag. Hade bjudit in i princip alla han och jag känner och försökt få ihop ett datum där alla kunde dra ut. Hade äve fixat bord på restaurang Brasseriet där vi åt före och allt. Men det som tog på krafterna när man gör ett evenemang är ju alla folk om inte vet om de kommer eller inte, eller inte svarar alls på evenemanget. Så av alla (ca 40 pers) jag bjöd va jag tvungen att kontakta typ 80 % av dem separat på privat meddelande och undra om de kommer eller inte. Så höll jag på i flera veckor i samband med skolan och allt, puuuuh alltså!!!!!!!
Men vi blev en hel drös, ca 20 eller lite fler pers som va ute tillslut! Fick till och med ner Freddy, Linus och Hanna från stenungssund wihooo! Så i slutet blev det massa champagneflaskor som beställdes in så det blev väldigt lyckat!

OCH NU KOMMER EN STOR BILDBOMB FRÅN DEN KVÄLLEN














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0