UPPDATERING OM LÄGET

Ja jurdikkursen märks verkligen av på mitt skrivbord. Hur många böcker som helst i denna kurs ju?? och Lagboken ska man väl inte ens snacka om... precis börjat lära mig ordentligt hur man ska referera (som man också behöver kunna till tentan). Så here it goes: 2 Kap. 1 §. 2 st. BrB. Där har ni en! Alltså andra kapitlet, paragraf 1 stycke 2 i brottsbalken! yeey nu fick ni allt lära er. 

Iallafall annars, var och fikade med Cheyenne igår på torgis, va så längesedan man sågs ju så va hur kul som helst att catcha upp lite, plus att maten är ju toppklass (löööve)
Gick direkt sedan till vårdcentralen för att återigen kolla mina ögon eftersom det verkligen inte går över detta skiten som jag har. Nä då visade det sig att jag har både allergisk ögoninflammation OCH ögoninfektion samtidigt?! HOW IS THIS POSSIBLE. Sjuksköterskan va helt förtvivlad för min skull nästan, jag har tydligen gått på tavegyltabletter alldeles för länge så hon ringer mig bokstavligt talat varje dag nu och frågar hur jag mår.. ja på riktigt! Senast idag på föreläsningen ringde hon och sa att hon vart så orolig för mig och legat och tänkt på mig på kvällen och va tvungen att ringa.. Sen avslutades samtalet med "okej, jag ringer imorgon igen då!". Nästan för go eller??

Hon kunde heller inte skriva ut så starka saker jag behövde så va tvungen att vänta på doktor som skrev ut en stark salva som ska va både i och runt ögonen. Börjar (eller känns iallafall) som att det börjar släppa lite nu, det ser iallafall bättre ut!

Ja det var uppdateringen för mig, imorgon blir det tjejmys i Blidbserg hos Linda. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0