THE RETURNED TRAILER

Det är denna serie som har etsat sig på mitt huvud så det inte bara går att få bort den. Jag och Jakob såg hela första säsongen och vet ni vad? Det stannade mitt i allting i väntan på nästa säsong, DET GÅR INTE ATT GÖRA SÅHÄR MOT MIG! Detta är en av de mest spännande mest intressant och facinerande, bästa serierna jag sett. Jag skojar inte ens nu, det är det enda jag kan tänka på, hur ska det sluta? Vad kommer hända?

Serien fokuserar på en liten stad som vänds upp och ner när flera i lokalbefolkningen, som har varit döda en lång tid plötsligt dyker upp igen, har inte åldrats och omedvetna om sin egen död. När de försöker att återuppta sina liv börjar konstiga fenomen och ohyggliga mord att uppstå.

Första avsittet av serien börjar på bussen med en grupp skolbarn som återvände från en skolresa för 4 år sedan. När busschaffören kör står plöstligt någonting ivägen för bussen, han manövrerar för att undvika det som står i mitten av vägen, kör utför ett stup med hela skolklassen som omkommer. Plötsligt några år senare, ser man en ung flicka klättra upp från ravinen och börja gå hemåt. Hon är omedveten om att hon faktiskt är död, hon har inte ändrats eller blivit ett år äldre. Bara det att hon har en tvilling, som aldrig satt med i bussen gör ju så att tvillingen nu är 4 år äldre när hon kommer tillbaka. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0