MIN TENTAMORGON OCH GÅRDAGENS TJEJKVÄLL

Igår var jag och rania på tjejkvällen i stan och sprang runt och smakade på massa gott, kolla in brandmän och köpte parfym. Innan var det såklart gymmet så gick vi direkt till stan sen. Så mysigt med dessa tjejkvällar, gillar dem så mkt. Då kunde jag komma ifrån plugget inför den stora tentan jag precis skrivit nu (ja, jag sitter på bussen hem för tillfället). Jag har egentligen ingen aning hur tentan gick.. Allting hängde på om man hittade rätt lagrum i lagboken. Hoppas mitt innersta dock för att jag inte ska få omtenta. Den ligger dagen efter nästa tenta vi ska ha så inte direkt så kul.. 
Våran föreläsare hade gjort ett fel i tentan dock så vi fick ta bort den sista uppgiften. Han hade råkat skriva in svaret också, lite kul och en liten lättnad att slippa den också. 
Nu när jag kommer hem ska jag och älskling ner till torgstallet och äta, eller från min sida fira att denna äckelmorgon är över! Mådde så dåligt imorse för jag va så nervös. Hade ont i magen, spyfärdig och hela köret.. Nu har det gått över iallafall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0