KRÄFTSKIVAN

Jo vi var ju då på kräftskiva i lördags för att fira Andreas. Kräftor och ost, pajer, sallad och massa stod på menyn och det var hur gott som helst!
Mina kusiner hade även fixat lekar så som tipspromenad, skjuta fotboll och spika spik i stubbar (hehe). Vårt lag vann tipspromenaden iallafall! Kände mig bra när jag kunde första frågan om vilken färg coca cola egentligen är utan alla färgämnen. 
De hade ju dukat upp bort utomhus med vindskydd och hela köret, men sen när det började bli kallare så gick vi in. Där fick vi tårta, drinkar, kaffe och allt. Drack nog 6 glas vin och en drink så vart rätt mö för lilla mig. Men gott var det! Det var ju inte så stora glas vin heller så det gick bra. 
Vi gick sedan hem på natten för ingen kunde ju köra bil. Mamma och pappa fick gå hela vägen till oss medan jag och Jakob bara kunde gå 5 min innan vi var framme hos honom, lite lyx. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0