HOS EMELIE OCH MIKAEL

I lördags skulle jag träffa upp Emelie och Mikael i stan i Borås för att kolla runt lite på den stora marknaden, fika osv. Det va precis det vi gjorde, marknaden va hur stor som helst, den internationella marknaden som jag vart på innan i stan va inget emot denna. Det var stånd precis ÖVERALLT i hela stan, inte bara torget. 
Vi satte oss redan på Viskan för att ta en kopp kaffe och fika lite. Tog en kaffelatte karamell (hur god som helst)
Emelie hade planerat upp kvällen så som att vi skulle göra tacopaj när vi kom tillbaka till deras lägenhet så vi satte igång med det direkt och det blev en riktig hit! Blev så mycket paj så fick till och med med mig en matlåda hem (plus att de fick matlådor för flera dagar framöver). God sallad gjord av Mikael också! Sedan var det dags för ett avsnitt av Mikael favvoserie, Blacklist. Dock fattade jag inte så mycket för det var mitt i serien men det verkade bra så kollade faktiskt upp den sen när jag kom hem. Kanske nåt att börja på? 
Dock så vill jag ha serier där säsongerna redan är klara... HATAR att vänta på nästa avsnitt i 1000 år innan det kommer. 

Kvällen fortsatte iallafall med brädspel!! Och om det va längesedan man körde det eller? Den försvunna diamanten blev det i tre omgångar. Tur för oss så vann vi en omgång var så ingen behövde lite ledsen och sitta och tjura resten av kvällen (hahaha) nej så farligt skulle det nog inte bli. 

Vi gick och lade oss ganska tidigt (eller ja kanke vid 12) för skulle upp på kvinnofrukost dagen efter. Men ahde en väldigt rolig dag/kväll/natt hos dem iallafall! Mycket trevligt sällskap och finurliga diskussioner ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0