GYMMET OCH VARDAGEN

Okej första bilden - någon gång innan sommaren
andra bilden - soltime mitt i sommaren
Tredje bilden - för kanske 2 veckor sedan
Fjärde bilden - IDAAG

Jo gymmet går väl ganska bra, precis kommit igång igen och kört en vecka redan. Hade ju hela sommaruppehåll nästan hela sommaren. Slutade typ efter vi kom hem från Grekland och började nu igen för en vecka sedan. Sån tur jag har så har det inte hänt såååå mkt.. man märker väl att man är lite trög nu i början med lite lättare vikter än innan men det kommer väl. Rania har skaffat gymkort på Nordic nu också så vi kör väl tillsammans där och försöker få till någonting bra med våra liv (höhö). Känns skönt att ha börjat igen dock, man kände sig så himla trög och otränad hela sommaren egentligen förutom när jag lyfte tunga lådor på Lidl. 
Men vardagen är igång med plugg och annat och detta är ju en del av min vardag så det känns bra. 

Ni som förresten såg att jag la ut en bild på instagram om hur min ögon hade förbättrats.... glöm det. De förvärrades över helgen igen och jag vaknar varje morgon med att jag inte kan öppna dem för det är så mycket var ivägen.. fräscht eller hur? Så smink kan jag väl glömma fortfarande även om jag försökte i helgen på festen. Hade inte haft smink på, HÖR OCH HÄPNA, 2 VECKOR innan jag hade det i helgen igen. Fatta att man kände sig snygg?

Men om detta ska gå över någon gång så får jag nog ta och besöka läkaren igen för ögonen är så torra och äckliga att jag inte helst vill se mig själv i spegeln..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0