BOWLING & SKRÄCK

På fredagskvällen ville Simone ut och bowla så jag, jakob, jonte och petter var med och körde en match! Va himla kul när man inte varit där på länge. Dock så får jag alltid så himla ont i mina nagelband när jag kastar kloten? Lite konstigt men det går ju över efter en stund. 
Efter detta åkte vi direkt till ica för att handla med oss lite gott att äta och sedan hem till simones och petter .... HUS? Ja de har flyttat till ett hus. Dock så är det en miniatyr av ett hus, väldigt litet alltså, ungefär som en lägenhet fast emd trappa och hela köret. Va hur mysigt som helst. Så vi lagade lite mat och satte oss sedan för att kolla på en skräckfilm. It follows hette den, men de inte den för alla somnade...



Kommentarer
Postat av: ccc

Fin blogg du har :) Kolla gärna in min också, ha en fin morgon :)

Svar: ska jag göra! Tack så mycket :D
Amanda

2015-09-14 @ 11:04:46
URL: http://www.nouw.se/ccc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0