RANIAS FÖDELSEDAGSFIRANDE

Jo som jag skrev i förra inlägget så efter djurparken kom jag hem, fick snabbt duscha och byta om och allting innan jag fick skjuts ner till kinarestaurangen där vi hade beställt bord och allting. Va jättemys där med allihopa! Sedan hade Ranias mammas kompis fixat och bakat tårta till oss som ranias hade lämnat in tidigare under dagen så de på restaurangen skulle komma ut efter maten och servera. Och det gjorde dem!, med stort fyrverkeri i också! Skitnajs.
Hoppas du blev glad av alla presenterna du fick Rania, jag hade en jätterolig kväll! Och tårtan var hur god som helst. Dock så orkade jag inte riktigt hela min bit, hade ju ätit donken typ 2 timmar tidigare och sen kinamat på det.. och sen tårta, ja ni hör ju. 

Kvällen fortsatte iallafall med att vi drog till bränneiet i Borås för lite förkrök med drinkar och så. Sedan drog vi till Viva för fortsatt dans hela kvällen och natten lång. Har ju nite varit ute på såååå länge så vi hade verkligen dansat tills fötterna inte kändes längre. Hade klackskor på mig också så ja, ännu värre. Men fin ska man vara, speciellt när man ska ut! Hade på mig min nya topp från BikBok jag visade i ett inlägg längre ner. Plus mitt nya läppstift (mörklila). Fick faktiskt många komplimanger för det, så blev jätte glad!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0