GRÖNA HÖRLURAR FÖR ÖRONEN

De senaste dagarna har varit ganska tröga. Idag hade jag verkligen en speciell dag, var i skolan från 9-12 och va hemma vid 13 ungefär. Visst jag brukar sitta och plugga varje jäkla dag men idag... det bara gick inte. Lusten bara rann ur mig, har suttit och kollat serier, pratat med farmor och farfar över kaffe när de kom förbi innan och bara.. inte pluggat. Jo satte mig faktiskt en timme och kollade upp lite i lagboken men det är ju ingenting mot vad jag brukar sitta? jaja får ta tag i det imorgon, ska nog börja skriva min uppgift om en dom vi ska granska imorgon. Måste bara hitta en intressant. 

Jo och gymmet går bra! Det flyter iallafall på i vanlig ordning. Körde ett jävelspass idag (tisdag) med rygg på schemat. Sedan volleyboll träning direkt efter, känns så bra. Bilderna är nog dock från i förrgår tror jag. Och på lördag åker troligtvis jag, rania och julia till Jönköping för att handla träningskläder, är så taggad på att shoppa så det finns inte ens. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0