DJURPARKEN

I lördags hade jag väldigt mycket saker att göra. Det var ju elfsborgsdagarna i Borås dvs  om man har biljetter till djurparken går alla in gratis. Och det gällde bara denna dagen så vi åkte väl dit tillsammans med Jakobs familj. Som vanligt kollade på djuren, klappade grisar och hade oss. Va ganska kallt ute så kände hur trött jag blev ganska snabbt. Motorvägen invigdes ju samma dag och Jakob hade varit parkeringsvakt dvs att han gick upp hur tidigt som helst och jag kude inte somna om efter det så jag hade också varit uppe tidigt. 
Sedan var ju tvugna att snabbt äta, skynda oss hem för att Rania skulle ha sin födelsedagsfest. Ja men den kommer i nästa inlägg så. 

Var iallafall en trevlig dag på djurparken. Blev ju så sen att vi åkte till Borås, hem igen för att äta på Kinarestaurangen och sen till Borås igen för att festa, och ja, sen hem igen. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0