BODYJAM

Igår var det dags för seminarie i skolan, den lilla tiden vi har innan tentan nu imorgon. Det gick väl sådär kan jag säga. Vi skulle välja ett kammarrättsfall att skriva massa förklaringar och reflektioner kring. Valde dock ett väldigt svårt fall med polismyndigheten inblandad med massa sekretessuppgifter och sånt så hade nog krånglat till det lite för mycket. Jo skrev jag det? Satt med just den uppgiften och hade inte kollat hur lång den fick vara. Så jag satt väl och skrev på i min takt och skrev och skrev.. tillslut var jag uppe i 5 sidor (ja jag vet, så amanda-style). Grejen var ju då att uppgiften inte fick vara mer än 1000 ord.. 800-1000 ord för att vara mer exakt. Så jo, fick väl sitta och korta ner hela skiten igen till den blev exakt 1000 ord. Lite skills. Dock så hade jag sjabblat med källorna... när jag tog bort så mycket text försvann ju vissa referenser som jag hade skrivit upp i litteraturlistan. Så en bok hade jag med där som jag inte använt i texten och en hade jag inte med alls, som jag faktiskt använt. Jaja så fick komplettera lite källor innan jag skickade in det igen. Nu blir jag väl förhoppningsvis godkänd så. 

Hade även mitt andra danspass på Nordic i måndags! Jag, Linda och Mikaela har börjat gå på BodyJam som är hur kul som helst så ska försöka gå dit iallafall varje måndag! Det var inställt i måndags dock för tjejen som håller i det var sjuk så vi gick på Zumba istället. Man hängde inte riktigt med i svängarna för de flesta som gått där har ju kört det länge och kan stegen. Men vi dansade väl på. BodyJam var dock mycket roligare. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0