AXEL BLIR TONÅRING

Söndagen kom och min lilla bror skulle äntligen fylla tonåring, 13 år! Han som alltid vart så liten hela tiden. "Nu har vi två tonåringar i huset" sa mamma och då tänkte jag, men jag då? Innan jag insåg att jag faktiskt är 20.. Haha komiskt va?
Det var iallafall släktkalas i vanlig ordning och vi satt och åt hur god mat som helst. Mamma och pappa hade även gjort favoritsåsen från Jensens ni vet? Den finns att köpa på Ica nu!
Till efterrätt blev det kladdkaka och väldigt massa frukt med chokladfontän. Hur gottis som helst.

Kolla, har även på mig min nya tröja jag köpte från Lager157 och mitt nya läppstift i mörklila. Hur fint??






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0