NEW IN

Från Jönköping kom det med lite saker hem. En face-sculpture palett, leave-in conditioner (läste reviews om just denna och den ska tydligen ge jätte bra resultat!). Det var faktiskt allt från Jönköping förutom ett par stövlar också som man kan se på min instagram. 

De två sista bilderna är från en sida som heter Dresslink, det är egentligen en tröja till min den gjorde sig inte så bra på bild hängandes på en galge så kanske tar kort på den när jag har den på mig istället senare! Vart iallafall nöjd med tröjorna. Dock så beställde jag lite större storlek än jag skulle ha, men ÄNDÅ var de väldigt små i storleken... helt sjukt. Så om jag ska beställa där en gång till så ska jag mäta ut mina mått, kolla vilken storlek jag egentligen ska ha, sen ta en eller två storlekar större ändå. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0