HEKTISK TYP AV ONSDAG

Igår var det onsdag och hej och hå vad jag hann att göra mycket saker känns det som. Började dagen med att göra goooda bananpannkakor med lite dittan och dattan innan jag knallade ner till Lidl för att prova de nya arbetskläderna. Så där stod jag på lagret på Lidl, typ naken och provade allt. Inte alla som kan skryta med det eller hur?? Jaja tog mig lite tid iallafall för storlekarna va lite konstiga, plus att jag hade rätt mö kläder på mig redan så blev ju svettig bara av att ta av dem. jaja efter detta kallade jag vidare in till stan för att köpa en doppresent till Noah. Direkt efter detta mötte jag upp Anna och Annina på torgstallet för lunchtime! Tog min favprot pulled pork. Där tog vi det lite lugnt från klockan 13-17 ungefär (ja, jag vet, vi äter länge). Men det är kaffe och allting inräknat där med. 

Iallafall, efter detta då hämtade familjen mig för att dra till Dalsjöfors där Mattias och Sara hade kalas. Så där var vi, åt och hade det trevlig fram till efter 9 ungefär... kanske lite senare till och med. Och Noah älskade min present (en boll med fiskar på haha). Den sprang han med och kastade och sparkade överallt, gulle. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0