HALLOWEENFEST X2

I fredags kunde jag äntligen slappna av efter den jäkla tentan som tagit över mitt liv. Den gick bra tror jag iallafall, kanske inte VG men hoppas på G iallafall!'
Ja fredagens förmiddag och eftermiddag spenderades i Jönköping på A6 där vi shoppade lite bara för att det vart skoj. Köpte en hårolja, en face sculpture och ett par skor! Senare på kvällen var det Halloweenfest igen i Rånnaväg! Så vi kom i säng så himla sent igen så vi sov till 12 dagen därpå... inte sovit så länge på... ah jag vet inte ens. Vi var utklädda till samma saker som förra Halloweenfest men, när man ändå betalt så mycket för en dräkt kan man lika gärna ha den igen eller hur? Smetade faktiskt på lite extra blod denna gången. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0