EN VERKLIGHET SKA UPPLEVAS

Känns som allt jag gör nu för tiden är gymmar och pluggar, vilket liv va? Har börjat joba väldigt mycket nu också, de behöver väl mycket hjälp så här när julen närmar sig på Lidl och alla andra mataffärer ska smyckas ut ordentligt. 
Jo hela min kamerarulle är typ träningsbilder... vad hände med festbilderna? Bra att man har en "sund" livsstil dock (förutom på helgerna).

Denna helg blir det extra roligt med utgång i Jönköping! Kanske äntligen kommer lite festbilder i min överbelastade kamerarulle då. Och jo förresten! Om mindre än en månad åker jag och älsklingen till Polen på spa-weekend, gissa varför? Jo för snart har vi 2 år tillsammans ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0