EN ITALIENARE OCH EN GREK

Igår drog vi äntligen iväg tillJönköping, bara vi tre bästisar! Vi hade planerat detta ett tag nu så alla skulle kunna. Så kvällen började på en italienare och en grek där vi åt en måltid som var huuur god som helst! Någon sorts pasta (med stuff inuti) och kräftstjärtar tog jag. Sedan en drink efteråt innan vi drog iväg till Sliver! Där blev det både Amaretto och Orgasm (en drink jag provade för första gången som var supergod!). Vilket ställe förresten! Första gången jag var där också, flera våningar och gött drag på dansgolvet. Kändes som att 50 % av människorna där var Ulricehamnare dock. Så där dansade vi loss tills stäningning! Hade på mig min nya tröja från dresslink som inte fanns med på bilderna förut med. 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0