TACOKVÄLL

I lördags på dagen var jag med Rania. Fick åka ut och köra med henne för första gången sen hon fick sit körkort vilket va hur kul som helst att se!! Nu har mina närmsta vänner körkort vilket gör att det blir mååånga roadtrips i sommar hoppas jag! Redan börjat kolla upp massa resmål vi kan åka till. Då är det ju bara att byta förare när vi blir trötta hehe.

På kvällen eller vid klockan 6 mötte vi upp Julia & Anton och så drog vi ner till ica för att köpa lite tacossaker till vår tacokväll hemma hos julia! Så efter det drog vi hem till henne och började laga mat. Blev hur gott som helst och sedan satt vi bara och snackade i hur många timmar som helst. Tror vi åkte från Julia liiite efter 1 och drog direkt ner till bryggan där då som jag skrev i förra inlägget.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0