SUSHITIME

Igår efter gymmet vad jag och Jakob och åt sushi! Det va längesen och väldigt gott som vanligt mohaha. Skulle egentligen tagit 5 bitar för skulle lätt bli mätt på det men nej... när jag väl står det sliker det ut att jag vill ha 8. Så jag rullade sedan ut därifrån. Vi åkte sedan direkt för att kolla lite på stadsparksstaffetten! Kommer ihåg när jag själv sprang den, då var det vinna eller försvinna. Det va inte lika "allvarligt" nu tycker jag inte. En hel klass gick hela vägen bärandes på varandra med en stor högtalare som spelade musik = läs; typ kortege. Så nej, tiderna förändras väl. Såg några jag kände lite snabbt men annars var hela staffetten över på 30 min. Tur att de hade fint väder iaf.

På kvällen hade vi en chans att träna i den nya hallen, bogesundshallen som precis är nybyggd. Vi skulle altså kolla om laget (volleyboll) skulle passa att träna och ha matcher i denna hall. S¨vi kollade ljus, linjer, golv, studs och allt annat möjligt man kollar på. Tyckte dock golvet var väldigt blått och linjerna på vår bana var också det. Så de liksom smälte in med varandra. Sedan var det stora fönster där solen lyste in, skitfint men inte så bra om man spekar och får solen i ögonen. Sen gick det inte alls att glida på golvet (om man slänger sig) så vi har väl lite att redovisa och fixa inför det.

Nu är klockisen 10.24 och snart kommer Rebecca och hämtar mig så åker vi till skolan! Inte vart där på över en vecka nu, och sedan efter denna dagen ska vi inte va där förrän den 28... liksom? hahah free time? Nä kommer nog fortfarande sitta inne med min jäkla tenta...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0