STÅ PÅ HUVUDET

Japp som ni ser så... står jag på huvudet efter lite träning hit och dit. Det var söndag och både jag och jakob va så slöa och orkade inte göra någonting.. kolla film, åt glass och låg i solen typ. Men så kom vi på den ultimata idén att han ska lära mig att gå på händer. Men man måste ju börja någonstans för det va för svårt alltså.. Så vi började med att lära mig stå själv på huvudet! Fick faktiskt upp benen sen så de stod rakt upp istället för böjda. 
Men det tog en liten stund att lära sig att komma upp själv haha! Han fick alltid stå och ta emot annars gick det inte! Men i slutet så, bara fram med snapchat så jag har beviiiiiis! (hahahah)

Observera kudden, hade så ont i huvdet att bara stå på filten så kudden va bra, jag gillar kudden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0