SM MATCHERNA

Hej hopp! Jo vi ställde ju upp med 2 lag i SM i örebro och jag hade det ena laget och Jakob hade det andra! Första dagen spelade vi inte ens i samma hall så fick ha lite extra koll på alla. Men första dagen gick bra ändå, om jag kommer ihåg rätt var det då vi vann 2 och förlora 2. Det var dock väldigt jämt på de vi förlora också så vi kunde lika gärna vunnit. Alltså måste bara säga att det är mer nervöst att stå vid sidan om och kolla än att spela! Stod som en liten mupp och hoppade och va nervös och skrek vad de skulle göra och de verkade inte så nervösa om jag var hahaha... Ett knep från Jakob är att stå och klicka på en bläckpenna.. jobbigt värre dock.
Andra dagen var båda lag i samma hall och gissa vad, mitt lag vann alla matcher den dagen och blev etta i B-slutspelet! Stooooolt. Det var 24 lag totalt som ställde upp och det ena laget blev 7:a av alla och mitt lag blev 11:a av alla så inte dåligt alls! Blev såklart en lagbild efter den bra prestationen. 

På lördagen var det även aktivitetskväll då ledarna fick spela med mot varandra. Gissa om jag hade längtat efter det efter att bara ha stått bredvid och kollat hela dagarna?? Så det ser ni också på bild, har en vit tröja på mig i mitten där.

Ja i slutändan hade vi en jäkligt rolig resa iallafall i bilen dit, hela dagarna där och i bilen hem. Vi dunkade väl på med musik osv. Tjocka måste alla vara också efter alla donkenbesök...
 







Kommentarer
Postat av: Céline

vilka härliga bilder! :)

Svar: tack :D
Amanda

2015-05-10 @ 12:10:20
URL: http://evaceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0