JOHANNAS KONFIRMATION

Denna dagen började med att vi försov oss rejält.. vaknade tjugo över 9 och vi skulle åka vid tio. Då skulle jag hinna med att duscha, tvätta håret, packa väska, äta, sminka, platta hår ja allt som man gör på en morgon.. men tänk er att jag hann ändå helt sjukt. 
Konfirmationen började i Toarps kyrka i dalsjöfors med lite sång osv som vanligt. Det var alltså min kusin Johanna som tog konfa. Efteråt åkte vi till Rångedalas församlingshem och åt smörgåstårta, umgicks lite, öppnade presenter och sånt. Tårtan var även jättegod! Jag själv tar ju alltid för mkt mat när jag ska äta så va helt proppmätt alltså..

Axel fick även prova höga klackisar som ni ser på sista bilden. Han skulle ju lätt kunna gå en modevisning hahahah!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0